زهرا به این فکر کنی که چی دوست داری؟
اینو میدونم بچه هارو دوست دارم
از بچگی اینجور بوده
یه مدت از خودم میگفتم برا چی باید بچه ها رو دوست داشته باشی؟نه این که بگم بچه ها فلان. نه به این فکر میکردم کلا دوست داشتن آدما آدمو اذیت میکنه
این که دوست داشتن زیاد مامانم منو ، من مامانم و باعث دردسر شده
اصلا دوست داشتن از کجا میاد؟
میشه آدما چیزی رو دوست نداشته باشند؟
اگر دوست داشتناشون رو نادیده بگیرند چی میشه؟
اگر بگند فرقی میکنه چی میشه؟
آرزو داشتم چیز خوبیه یا نه؟
تو مغزم یه عالمه سواله
اگر آرزو نداشته باشی میشی مثل کشتی که نمی دونه کجا میخواد بره؟
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85