بعضي وقتا دارم سيگار کشيدن يه آدم رو نگاه ميکنم، احساس ميکنم تمام غم ها و ناراحتياش رو دود ميکنه و مي فرسته هوا
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 17:03