زهرا خودت میدونی مشکل تو برای اینه که در مقابل مامانت درست رفتار نمیکنه
اسنا که وقتی مامانت وارد میشه تو خودتو عقب میکشی
میاد کمک کنه ولی تو دست از همه چی میکشی
بازم هرچی سعی کنی قوی باشی بازم اینجوریه
زهرا باید سعیتو بکنی
اینو میدونم که نباید باید بگم
به خصوص جلو بقیه معنی خوبی نداره
میدونم میترسی
اگر خودم بودم میگفتم سعیتو بکن
الان سعی میکنم به خودم مهربون باشم
بگم اشکال نداره زهرا حق داری تو بترسی
همیشه احساس همدردی آدما برام مثل صدا بوده
می شنیدم ولی مثل صوت بوده
اشک از چشام میاد
زهرا میدونم میترسی خیلی میترسی
از اون ور میخوای بگی قوی ام
و مبترسی له ادما تکیه کنی
زهرا متاسفانه چیزایی که قبلنا خوندی در مورد خودت صدق میکنه
چیزایی که گفتند در مورد ت صدق میکنه
بدیش اینه جایی وایسادی نمیدونی باید چه کار کنی
حضور اون آدما باعث میشه کمتر بترسم
زهرا اگر شروع کنی باید یه سالی دست از تلاش بر نداری
صفر و یک نباش
هنوز ترس در حد مرگ هست
اگر مامانم بود میگفت چه کارت کردم
دیگه نمیدونم شاید ادامه اش برام سخته
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67