دلم میخواد برم بدم تو بغل یکی و هی پشت هم گریه کنم.
سرمو بذارم رو پاشو گریه کنم
دست بکشه رو سرم
و هیچی نگه
بعضی وقتا حرف زدن آدما اذیتم میکنه
با این که میخن دم و با حوصله به حرفش گوش میدم و احآرام میذارم
کل عمرم یاد گرفتم به آدما در هرجایگآخی باشند بهشون یکسان احترام بذارم
همیشه لبخند داشته باشم
خدایا چرا همیشه تو دلم اون ادامه وجود نداشته
هر کاری کردم ولی نشد
دوست ندارم در موردش دیگه بنویسم
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67