زهرا توي اين اوضاع مراقب خودت باش
وقتي بچه بودم دعوام ميشد با زهره يا دعوا ميشد ميرفتم ميخوابيدم
چون نه ميتونستم گريه کنم نه داد بزنم
الان بخواب!!!!
از دستت عصبانيم
بدم مياد يکي بشينه رفکارام رو تحليل کنه
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60