زهرا تو الان معده ات درد ميکنه
بهتره بري به مامانت بگي
که کم کم بفهمند که تو نگران خودت هستي
قائم نميکني
اون ها هم بيچاره ها 24 ساعت نگران تو نباشند
ميدونم تقصير اون ها هم هست که به خاطر توجه بيش از حد
باعث شدند تو حرف نزني
فيلم پدر آن ديگري رو ديدي؟
من با اون يه چند باري نشستم گريه کردم
زهرا ممکنه با توجه به نگراني بيش از حد مامانت رو به رو شي
عقب نشيني نکن
بگو يکم درد ميکنه همين
کاري نکن که اگر درد گرفت نيام بگم
الان دارم ميگم پس بذار بگم اينجوري اذيت ميشم
نميدونم يه جوري بگو
فقط اميدوارم زهره بهم چيزي نگه
که اونم ميگه
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231