ديشب تو عروسي دوستم يکي داشت همش لبخند ميزد
احساس کردم شبيه خودم ه
اگر اينجوريه پس لبخند زدن زياد من خوب نيست
شبيه ادماهاي خل شدم هر اتفاقي برام ميفته ميخندم
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:11