خل

خرید بک لینک

ديشب تو عروسي دوستم يکي داشت همش لبخند ميزد


احساس کردم شبيه خودم ه


اگر اينجوريه پس لبخند زدن زياد من خوب نيست


شبيه ادماهاي خل شدم هر اتفاقي برام ميفته ميخندم

سلام...

ما را در سایت سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:11

صفحه بندی