خدا حواست هست

خرید بک لینک

ميخوام يه چيز بگم که نوشتنش سخته


اينکه آره من ميترسم


در حالي که ميخوام قوي و آروم باشم


ترس از مشروط شدن


ترس از ضعيف بودن


ترس گريه کردن


ترس از دست دادن مامانم


 


راستي يکي از محبوبترين معلمان سرطان گرفته و حالش بده


دلم ميخواد زار بزنم ولي نميتونم


دلم ميخواد برم براش کارو بگيرم بهش سر بزنم روم نميشه


چرا اين قدر زندگي کردن سخته


هر لحظه از زندگيت نميدوني کدوم راه درسته


واقفل  دنيا رندانه


خدايا بدجور مادو گذاشتي با منگنه


نه راه پس داريم نه راه پيش


فقط سعي ميکنم درست زندگي کنم که دم مرگ پشيمون نشم


امتحان رو شکست نخورم


مشروط نشم


اخراج نشم


خدا من بلد نيستم دلبري کنم


ديوونه شدم رفت??????


 

سلام...

ما را در سایت سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:11

صفحه بندی