ميخوام در مورد مسائلي که در مورد گذشته ام هست و ازش ميترسم بنويسم
برام خيلي سخته
ولي بايد اين کارو کنم
براي کمک به خودم
مادرم
مهمترين عنصر زندگيم
ترس از دست دادنش
ترس از مريض شدنش
همه ي چيزيه که باعث ميشه حرف نزنم
باعث ميشه گريه نکنم
باعث ميشه در مورد دردام با کسي چيزي نگم
با اين قدر بنويسم که برام عادي شه اون اتفاقا
بفهمم گريه کردن اشکالي نداره
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53