امسال فهميدم
ممکنه اينا باعث بيقراري من شده باشند
1.مريضي مامانم و خاطرات بد کودکيم و احساس مسئول بودن زيادم
2. کمال گراييم تو درس و اخلاق و دينوو زندگيم
3.حس کنترل گريم
فکر کنم براي سال 95 همينم خوبه که فهميدم
بايد سال 96 کم کم اينارو رفع کنم
مستقل بودنم هم هست
تو نماز خوندنم هم بايد به نگاهي بندازم
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49