متهم کردن خودم

خرید بک لینک

جديدا حالم داره از خودم به هم ميخوره


به خاطر افتادم


به خاطر کارام


به خاطر اين که  خودم هميشه دارم خودمو آناليز ميکنم


اين که مامانم اين کارو ميکنه


اگرم کسب نکنه انگار دارم آناليز ميشم


به خاطر اينه که شايد به خاطر اينه که نه درست حرف ميزنم نه درست مي نويسم


هروقت اومدم حرف با يه چيز کوچيک ديگه حرف نزدم


يه جا ميخوام برم حرف بزنم ولي چون از آناليز ميترسم ميخوام يکي ديگه هم حرف بزنه


من با اين آدم چه کارکنم؟دارم دور خودم مي چرخم.


خدايا چه کار کنم؟


تو رو خدا،ديگه خدارو مغزم تجزيه تحليل نکن که براي مامن امن پيشش ميدي و تو بايد کارت رو درست انجام بدي


کاشکي که اگرم انجام شه ميگم کاشکي انجام نشه:کاشکي بتونم مغزم و آف کنم.


زهرا اينجا جا خوبيه که بنويسي و کسي به کارت کار نداشته باشه.ميدونم از نظر آدما مي ترسي و حالت تدافعي پيگيري و در حالي که نشون ميدي قوي هستي که نتيجه اش ميشه لجبازي.نميخوام علت و معلول فکرکنم .من خستم.

سلام...

ما را در سایت سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 13:50

صفحه بندی