الان چند روزه از امتحانا گذشته
هیچ کدوم از دوستام پیام ندادند که احوالم را بپرسند
این چه دوستی هست
اون روز بر دوستم گفتم
من دوست دارم تعداد کمی دوست داشته باشم
ولی عمیق
اینکه همیشه و همه جا به فکر هم باشیم
نگران هم باشیم
با معرفت باشیم
ولی انگار ادما
دوستی رو نردبان میبینند که ازش برند بالا
خاطرات خوبی از دوست ندارم
از این ناراحت میشم فقط دوستی رو دوران تحصیلی دارند
تازه اونم به خاطر جزوه و درس و چیزای دیگه
نه به خاطر محبت و دل تنگی
ترجیح میدم دیگه نذارم دلم بشکنه
داشتم گفت تو مثل فلانی نیستی
آدم باهات راحت نیست
میخواستم بهش بگم چون نمیتونم بهت تکیه کنم
نمیدونم الان کار درستیه بهش پیام بدم وقتی ازت خبری نمی گیره
وقتی حالت رو نمیپرسه
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69