زهرا پاشو کارات رو بکن
داشتی اتاقت و جزوه هات رو مرتب میکردی
نشین همین جوری
نمیخوای بگی ناراحت شدی
ولی ناراحت نشستم اینجا فایده ای نداره
اگر ناراحت نیستی
پس چرا اینجا نشستی؟
ناراحت میشی
و همینجوری یه گوشه میشینی
ولی اگر یکی کارت داشت یا صدات کرد
پا میشی و انگار نه انگار اتباقی افتاده
تو از دست زهرا ناراحتی
هم چین میگه چیه؟
انگار حواسش نیست به من چی میگه
زهرا الان دلت میخواد پاتو بذاری تو شکمت و دراز بکشی
یا پاشی کارات رو کنی؟
تو میخوای پاشم و کارام کاراش رو بکنم
منم همینو میگم
ولی من دلم میخواد پامو بذارم تو شکمم و بخوابم
الان میگی کدوم منطقی تره؟
همیشه منطق بوده
حق با منطق بوده
دل من کجا رفته
تازه آنجاهایی که نمی تونستم پاشم و ادامه بدم
بازم خودم مقصر بودم که چرا پا نمیشم و ادامه بدم
مثل درس خوندنم
باز من مقصرم
باید همه ی سعی م رو بکنم
دلم میخواست تیتر بزنم زندگی احمقانه
ولی درست نبود
ساختن زندگی
زندگی
چون زندگی بالا و پایین داره
و من باید قوی باشم
طبیعیه این اتفاقا
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79