زندگي

خرید بک لینک

زهرا پاشو کارات رو بکن

داشتی اتاقت و جزوه هات رو مرتب میکردی

نشین همین جوری

نمیخوای بگی ناراحت شدی

ولی ناراحت نشستم اینجا فایده ای نداره

اگر ناراحت نیستی

پس چرا اینجا نشستی؟

ناراحت میشی

و همینجوری یه گوشه میشینی

ولی اگر یکی کارت داشت یا صدات کرد

پا میشی و انگار نه انگار اتباقی افتاده

تو از دست زهرا ناراحتی

هم چین میگه چیه؟

انگار حواسش نیست به من چی میگه

زهرا الان دلت میخواد پاتو بذاری تو شکمت و دراز بکشی

یا پاشی کارات رو کنی؟

تو میخوای پاشم و کارام کاراش رو بکنم

منم همینو میگم

ولی من دلم میخواد پامو بذارم تو شکمم و بخوابم

الان میگی کدوم منطقی تره؟

همیشه منطق بوده

حق با منطق بوده

دل من کجا رفته

تازه آنجاهایی که نمی تونستم پاشم و ادامه بدم

بازم خودم مقصر بودم که چرا پا نمیشم و ادامه بدم

مثل درس خوندنم

باز من مقصرم

باید همه ی سعی م رو بکنم

دلم میخواست تیتر بزنم زندگی احمقانه

ولی درست نبود

ساختن زندگی

زندگی

چون زندگی بالا و پایین داره

و من باید قوی باشم

طبیعیه این اتفاقا


سلام...

ما را در سایت سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: شنبه 3 تير 1396 ساعت: 23:02

صفحه بندی