میشه نگی که اگر مامان بابات مردند اون موقع پشیمون مبشی
اون موقع که مامان بابام مردند هیچ چیزی از زهرا باقی نمونده
اون موقع چه جوری ادامه بدم؟
مثل الان که چیزی نمونده
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 2 تير 1396 ساعت: 18:15