
سلام میخوام از چیزهایی که تجربه کردم بنویسم، شاید به درد کسی بخوره. فهمیدم این اتفاق که تجربه کردم در دو حالت میتونیم بررسی کنیم. که هر دو طیف داره یعنی بین یک تا صد. 1. میزان افکار خودکشی که داری. ممکنه ماهی یک بار بهش کنی یا در طول روز اون فکر ولت نکنه 2. شدت افکار، (ممکنه فقط بهش فک کنی ، دلت نخواد زنده باشی و سر کار بری، شدتش کم باشه) یا (در لحظه عصبانی و ناراحت بشی در عرض یک ثانیه بدون هیچ فکری یهو اصلا نخوای زنده باشی و بری پشت بوم و بخوای خودت رو بندازی پایین، میشه شدت زیاد) *...
ادامه مطلب